کنسول دستی ROG Ally X ایسوس کی معرفی خواهد شد؟ آیا OpenAI موتور جستجویش را در رویداد ChatGPT معرفی می‌کند؟ معرفی بازی معمایی Tiny Room Stories + لینک دانلود اندروید و IOS نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ با معرفی برگزیدگان پایان یافت اقدام نوآورانه استارتاپ مشهدی برای کمک به ناشنوایان در دریافت گواهی‌نامه رانندگی آلیس در ماتریکس | هوش مصنوعی چه نسبتی با ما و کسب‌وکار‌های ایرانی دارد؟ ویدئو | تصویر روز ناسا؛ گردش یک سیاهچاله چگونه است؟ سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی کشور در مشهد به کار خود پایان داد ثبت نام تسهیلات اقتصاد دیجیتال آغاز شد زمان رونمایی از نینتندو سوییچ ۲ رسما اعلام شد جزئیاتی جدید از پردازنده گرافیکی پلی استیشن ۵ پرو پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ با هوش مصنوعی شارژدهی گلکسی S۲۵ ده درصد بهتر می‌شود انتقال داده‌های دستگاه اندروید قبلی به دستگاه‌ اندرویدی جدید سریع‌تر می‌شود افشای مشخصات اولیهٔ Xiaomi 15 Pro ویدئو | ربات اپتیموس تسلا، مشغول کار در کارخانه خانواده آیفون ۱۷ یک عضو «اسلیم» خواهد داشت تراکنش‌های بیت‌کوین میلیاردی شد اولین تریلر از حضور شخصیت «هوملندر» در بازی «مورتال کمبت ۱» (Mortal Kombat 1)
سرخط خبرها

ویدئویی جدید از اندروید ۱۲ | رابط کاربری بازطراحی‌شده‌

  • کد خبر: ۶۷۳۲۴
  • ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
ویدئویی جدید از اندروید ۱۲ | رابط کاربری بازطراحی‌شده‌
در رابط کاربری اندروید ۱۲ شاهد تغییرات بزرگی روی گوشی‌های هوشمند گوگل خواهیم بود که شامل پشتیبانی از تم و انیمیشن‌های جدید می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز - جان پروسر از کانال یوتیوب FRONT PAGE TECH که تصاویر تصاویر رندر پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو را منتشر کرده بود، ویدیویی تبلیغاتی همراه با عکس‌هایی از رابط کاربری اندروید ۱۲ گوگل قبل از معرفی رسمی آن که هفته‌ی آینده در Google I/O خواهد بود، منتشر کرد.

با توجه به خبر منتشرشده، این ویدئو، رابط کاربری بازطراحی‌شده‌ قدرتمندی را نشان می‌دهد که شامل پشتیبانی از تم‌های بومی است. بسته به تم انتخاب‌شده، مواردی مانند صفحه‌کلید، آیکون برنامه‌ها و رابط کاربری برنامه‌های سیستمی، ظاهری متفاوت خواهند داشت. این موضوع برای منوی تنظیمات سریع و کنترل صدا نیز صدق می‌کند. همه‌ این‌ها با ویجت‌های جدیدی که از تم‌های گفته‌شده پشتیبانی می‌کنند، همراه است. آپدیت انیمیشن‌ها در کل UI باعث می‌شود جابجایی‌ها نرم‌تر و روان‌تر باشند.
 
با توجه به این ویدیوی تبلیغاتی ممکن است گوگل گزینه‌های دیگری برای سفارشی‌سازی UI اضافه کرده باشد؛ مواردی مانند قابلیت گروه‌بندی نوتیفیکیشن‌ها و تغییر سایز صفحه کلید ماشین‌حساب داخل برنامه.

ظاهراً این آپدیت اندروید ۱۲ می‌تواند بزرگ‌ترین ارتقاء سیستم عامل موبایل گوگل از زمان اندروید ۵ (Lollipop) در سال ۲۰۱۴ باشد که حاوی زبان طراحی متریال بود.

 


دیگر تغییرات اندروید ۱۲ چه خواهد بود؟


یک اسلاید بزرگ فاش‌شده از همایش بعدی گوگل با نام «تجربه‌ی جدید و زیبا» حاکی از محافظت امنیتی و فضای خصوصی قوی‌تری در تماس‌های اینترنتی است. برای جزییات دقیق‌تر این تجربه فعلاً باید منتظر ماند؛ اما بر اساس گزارشی که در ماه فوریه منتشر شد، گوگل در حال کار روی قابلیتی مشابه App Tracking Transparency اپل است.

این به‌روزرسانی‌های گوگل ممکن است اکوسیستم اندروید را به پیشروی فعال‌تر وادار کند؛ چرا که با توجه به همان اسلاید «کارکرد بهتر یکپارچه‌ی همه‌ی دستگاه‌های اندرویدی»، احتمالا شاهد یکپارچه‌سازی بیشتری با محصولات خانگی هوشمند و گجت‌های پوشیدنی خواهیم بود.
 
 
منبع: زومیت
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->